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Marketing: An Introduction (12th Edition)

Marketing: An Introduction (12th Edition)

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Marketing: An Introduction (12th Edition)

de Armstrong, Gary, Kotler, Philip

  • Usado
  • Aceptable
Estado
Acceptable
ISBN 10
0133451275
ISBN 13
9780133451276
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Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Philadelphia, Pennsylvania, United States
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Sinopsis

For undergraduate courses on the Principles of Marketing. An introduction to the world of marketing using a proven, practical, and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how customer value—creating it and capturing it—drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices.

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Detalles

Librería
BooksRun US (US)
Inventario del vendedor #
0133451275-7-1
Título
Marketing: An Introduction (12th Edition)
Autor
Armstrong, Gary, Kotler, Philip
Estado del libro
Usado - Acceptable
Cantidad disponible
2
Edición
12
Encuadernación
Tapa blanda
ISBN 10
0133451275
ISBN 13
9780133451276
Editorial
Pearson
Lugar de publicación
U.s.a.
Primera fecha de publicación de esta edición
2014-01

Términos de venta

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Sobre el vendedor

BooksRun

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Philadelphia, Pennsylvania

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