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The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly de David Meerman Scott - 2010

de David Meerman Scott

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The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly de David Meerman Scott - 2010

The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

de David Meerman Scott

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2010. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
  • Librería ThriftBooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Usado - Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0470547812
  • ISBN 13 9780470547816
  • Editorial Wiley & Sons, Incorporated, John
  • Fecha de publicación 2010

Tenemos 23 ejemplares disponibles a partir de EUR 0.95.

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video,...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

de Scott, David Meerman

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.95
EUR 3.00 enviando a

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Descripción:
John Wiley. Used - Good. A sound copy with only light wear. Overall a solid copy at a great price!
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The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

de Scott, David Meerman

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
2
Librería
Memphis, Tennessee, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.83
Envío gratuito a

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Descripción:
John Wiley, 2010-01-12. Paperback. Good. 96x13x142.
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EUR 4.83
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The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

de Scott, David Meerman

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.87
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John Wiley, 2010-01-12. Paperback. Good. 96x13x142.
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de Scott, David Meerman

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 4.87
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John Wiley, 2010-01-12. Paperback. Good. 6x0x8.
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The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

de Scott, David Meerman

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.84
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John Wiley. paperback. Very Good. 6x0x8. Great used condition. A portion of your purchase of this book will be donated to non-profit organizations.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
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de David Meerman Scott

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
3
Librería
Seattle, Washington, United States
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Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.66
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Wiley & Sons, Incorporated, John, 2010. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.66
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de Scott, David Meerman

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
1
Librería
Interlochen, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.66
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Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
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EUR 5.66
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de Scott, David Meerman

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.81
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Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.81
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The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

de Scott, David Meerman

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.83
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John Wiley. Used - Like New. Like New condition. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Precio
EUR 3.83
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  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780470547816 / 0470547812
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.83
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
John Wiley. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 3.83
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