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Publicidad y comunicacion integral de marca/ Advertising And Integrated Brand Promotion (Spanish Edition) de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J

de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J

Publicidad y comunicacion integral de marca/ Advertising And Integrated Brand Promotion (Spanish Edition) de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J

Publicidad y comunicacion integral de marca/ Advertising And Integrated Brand Promotion (Spanish Edition)

de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J

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Cengage Learning Latin America. Very Good. In Very Good Condition, clean, tight and unmarked Book Listing Includes actual photo of the book, Please email me if you need to see more pictures!orders are processed promptly and carefully packaged
Advertising
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Advertising

de Semenik, Richard J., O'Guinn, Thomas C., Allen, Chris T

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Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780324006612 / 0324006616
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.72

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Descripción:
Cengage South-Western. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.72
Advertising and Integrated Brand Promotion
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising and Integrated Brand Promotion

de Semenik, Richard J., O'Guinn, Thomas C., Allen, Chris T

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.06

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Descripción:
Cengage South-Western. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.06
Advertising and Integrated Brand Promotion

Advertising and Integrated Brand Promotion

de Chris T. Allen; Thomas C. O'Guinn; Richard J. Semenik

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Estado
As New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.79

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Descripción:
Cengage South-Western, 2002. Hardcover. As New. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 11.79
Advertising And Integrated Brand Promotion with Infotrac
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Advertising And Integrated Brand Promotion with Infotrac

de Allen; Semenik, Richard J.; O'Guinn; Semenik; O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T

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Estado
As New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Woodlawn, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.49

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Descripción:
Cincinnati, Ohio, U.S.A.: South-Western Pub, 2002. Hardcover. As New. 4to - over 9¾" - 12" tall. First printing of the 3rd edition.
Precio
EUR 8.49
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Edición internacional
Ed. Int.

Advertising and Integrated Brand Promotion 5th International Edition 2009

de Thomas C. O'Guinn Chris T. Allen Richard J. Semenik

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Atención
Edición internacional
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780324568677 / 0324568673
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.82

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Descripción:
Cengage Learning, 2009. Paperback. Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 15.82
Advertising (SWC-Marketing Ser.), 2nd
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Advertising (SWC-Marketing Ser.), 2nd

de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J

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Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
2nd Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324006612 / 0324006616
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.22

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Descripción:
South Western, Mason, OH, 1999. 2nd Edition. Hardcover. Very Good Condition. text only, some minor highlighting Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0324006616. ISBN/EAN: 9780324006612. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE312882436. . 9780324006612
Precio
EUR 13.22
Advertising 2nd Edition

Advertising 2nd Edition

de O'GUINN, Thomas C.; ALLEN, Chris T.; SEMENIK, Richard J

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Estado
Usado - Good
Edición
Second edition, first printing
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324006612 / 0324006616
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.89

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Descripción:
Cincinnati: South-Western College Publishing, 1999. Second edition, first printing. Hardcover. Good. Hardcover, no jacket. Good. Some wear and bumping to corners; some rubbing/wear to covers; some soiling/darkening to covers; some scratches to covers; some sunning to spine; slight curling to book; some wear/bumping to head and foot of spine, small closed tear to foot of spine at front cover edge.
Precio
EUR 18.89
Advertising
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Advertising

de Thomas C. O'Guinn; Chris T. Allen; Richard J. Semenik

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Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538869089 / 0538869089
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 26.12

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Descripción:
Thomson South-Western, 1997-06. Hardcover. Good.
Precio
EUR 26.12
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Advertising and integrated brand promotion (Instructor's Edition)

de O'Guinn, Thomas C., Chris T Allen, and Richard J Semenik

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Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780538478328 / 0538478322
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1
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Frederick, Maryland, United States
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Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Descripción:
Cengage Learning. Used - Very Good. Very Good condition. 6th edition. Instructor's Edition. (advertising media planning, branding, marketing) [ISBN 0538478322] A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
Precio
EUR 25.53
Advertising And Integrated Brand Promotion 3rd
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising And Integrated Brand Promotion 3rd

de O'Guinn, Thomas C.; Allen; Semenik, Richard J.; O'Guinn; Semenik; Allen, Chris T

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  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
3rd Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780324113808 / 0324113803
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.39

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Descripción:
South-Western Pub, Cincinnati, OH, 2002. 3rd Edition. Hardcover. Very Good Condition. Text has highlighting, Cover has minor corner bumps, Several inside bottom page edges look like they have been slightly damp at one time, still a vey nice book Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0324113803. ISBN/EAN: 9780324113808. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560735565. . 9780324113808
Precio
EUR 27.39