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Cengage South-Western. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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Publicidad y comunicacion integral de marca/ Advertising And Integrated Brand Promotion (Spanish Edition) de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J
Publicidad y comunicacion integral de marca/ Advertising And Integrated Brand Promotion (Spanish Edition) de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J
de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J
Publicidad y comunicacion integral de marca/ Advertising And Integrated Brand Promotion (Spanish Edition)
de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J
- Usado
- very good
Cengage Learning Latin America. Very Good. In Very Good Condition, clean, tight and unmarked Book Listing Includes actual photo of the book, Please email me if you need to see more pictures!orders are processed promptly and carefully packaged
- Librería Once Upon A Time (US)
- Estado del libro Usado - Very Good
- Cantidad disponible 1
- ISBN 10 9706866078
- ISBN 13 9789706866073
- Editorial Cengage Learning Latin America
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Advertising
de Semenik, Richard J., O'Guinn, Thomas C., Allen, Chris T
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780324006612 / 0324006616
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
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Mishawaka, Indiana, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 4.72
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Precio
EUR 4.72
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Advertising and Integrated Brand Promotion
de Semenik, Richard J., O'Guinn, Thomas C., Allen, Chris T
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780324113808 / 0324113803
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
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Descripción:
Cengage South-Western. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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Advertising and Integrated Brand Promotion
de Chris T. Allen; Thomas C. O'Guinn; Richard J. Semenik
- Usado
- as new
- Tapa dura
- Estado
- As New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780324113808 / 0324113803
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 11.79
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Cengage South-Western, 2002. Hardcover. As New. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 11.79
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Advertising And Integrated Brand Promotion with Infotrac
de Allen; Semenik, Richard J.; O'Guinn; Semenik; O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T
- Usado
- as new
- Tapa dura
- First
- Estado
- As New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780324113808 / 0324113803
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Woodlawn, Illinois, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
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EUR 8.49
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Cincinnati, Ohio, U.S.A.: South-Western Pub, 2002. Hardcover. As New. 4to - over 9¾" - 12" tall. First printing of the 3rd edition.
Precio
EUR 8.49
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- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780324568677 / 0324568673
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 15.82
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Cengage Learning, 2009. Paperback. Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 15.82
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Advertising (SWC-Marketing Ser.), 2nd
de O'Guinn, Thomas C.; Allen, Chris T.; Semenik, Richard J
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Very Good Condition
- Edición
- 2nd Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780324006612 / 0324006616
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
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EUR 13.22
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South Western, Mason, OH, 1999. 2nd Edition. Hardcover. Very Good Condition. text only, some minor highlighting Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0324006616. ISBN/EAN: 9780324006612. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE312882436. . 9780324006612
Precio
EUR 13.22
Advertising 2nd Edition
de O'GUINN, Thomas C.; ALLEN, Chris T.; SEMENIK, Richard J
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Edición
- Second edition, first printing
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780324006612 / 0324006616
- Cantidad disponible
- 1
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-
Seattle, Washington, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 18.89
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Cincinnati: South-Western College Publishing, 1999. Second edition, first printing. Hardcover. Good. Hardcover, no jacket. Good. Some wear and bumping to corners; some rubbing/wear to covers; some soiling/darkening to covers; some scratches to covers; some sunning to spine; slight curling to book; some wear/bumping to head and foot of spine, small closed tear to foot of spine at front cover edge.
Precio
EUR 18.89
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Advertising
de Thomas C. O'Guinn; Chris T. Allen; Richard J. Semenik
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780538869089 / 0538869089
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 26.12
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Thomson South-Western, 1997-06. Hardcover. Good.
Precio
EUR 26.12
Advertising and integrated brand promotion (Instructor's Edition)
de O'Guinn, Thomas C., Chris T Allen, and Richard J Semenik
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780538478328 / 0538478322
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Frederick, Maryland, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
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EUR 25.53
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Descripción:
Cengage Learning. Used - Very Good. Very Good condition. 6th edition. Instructor's Edition. (advertising media planning, branding, marketing) [ISBN 0538478322] A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
Precio
EUR 25.53
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Advertising And Integrated Brand Promotion 3rd
de O'Guinn, Thomas C.; Allen; Semenik, Richard J.; O'Guinn; Semenik; Allen, Chris T
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Very Good Condition
- Edición
- 3rd Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780324113808 / 0324113803
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 27.39
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Descripción:
South-Western Pub, Cincinnati, OH, 2002. 3rd Edition. Hardcover. Very Good Condition. Text has highlighting, Cover has minor corner bumps, Several inside bottom page edges look like they have been slightly damp at one time, still a vey nice book Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0324113803. ISBN/EAN: 9780324113808. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560735565. . 9780324113808
Precio
EUR 27.39