Descripción:
SAGE Publications, Inc, 2007-05-29. Paperback. Acceptable. 0.7000 in x 8.9000 in x 6.0000 in. Ex-library book with usual markings.
Rethinking Learning: What Counts As Learning And What Learning Counts -
Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts As Learning and What Learning Counts
- Usado
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
- Librería Better World Books (US)
- Estado del libro Used - Very Good
- Cantidad disponible 1
- ISBN 10 0935302336
- ISBN 13 9780935302332
- Editorial SAGE Publications, Incorporated
Tenemos 3 ejemplares disponibles a partir de EUR 3.64.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts (Review of Research in Education)
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Aceptable
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780935302332 / 0935302336
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Chicago, Illinois, United States
- Precio
-
EUR 3.64EUR 3.00 enviando a
Mostrar detalles
Precio
EUR 3.64
EUR 3.00
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts (Review of Research in Education)
- Usado
- Estado
- UsedVeryGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780935302332 / 0935302336
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Skokie, Illinois, United States
- Precio
-
EUR 3.65EUR 3.99 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
UsedVeryGood.
Precio
EUR 3.65
EUR 3.99
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts
de Judith L. Green
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780935302332 / 0935302336
- Cantidad disponible
- 10
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 83.46EUR 9.95 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Paperback / softback. New. How are we to respond to the educational challenges of this new millennium? And how can research and theory constructively and critically engage with the demands and imperatives of government educational and social policies? This book provides answers to these questions.
Precio
EUR 83.46
EUR 9.95
enviando a