Descripción:
SAGE Publications, Inc, 2007-05-29. Paperback. Acceptable. 0.7000 in x 8.9000 in x 6.0000 in. Ex-library book with usual markings.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts Tapa blanda - 2006
de Judith Lee Green (Editor); Allan Luke (Editor)
Detalles
- Título Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts
- Autor Judith Lee Green (Editor); Allan Luke (Editor)
- Encuadernación Tapa blanda
- Páginas 320
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Sage Publications, Inc, Washington, D.C., U.S.A.
- Fecha de publicación 2006-03-15
- ISBN 9780935302332 / 0935302336
- Peso 0.95 libras (0.43 kg)
- Dimensiones 9 x 6 x 0.67 pulgadas (22.86 x 15.24 x 1.70 cm)
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts (Review of Research in Education)
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Acceptable
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780935302332 / 0935302336
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Chicago, Illinois, United States
- Precio
-
EUR 1.88EUR 2.81 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 1.88
EUR 2.81
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts (Review of Research in Education)
- Usado
- Estado
- UsedVeryGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780935302332 / 0935302336
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Skokie, Illinois, United States
- Precio
-
EUR 3.66EUR 3.74 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
UsedVeryGood.
Precio
EUR 3.66
EUR 3.74
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts As Learning and What Learning Counts
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780935302332 / 0935302336
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Reno, Nevada, United States
- Precio
-
EUR 4.69Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.69
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts (Review of Research in Education)
de Editor-Judith Green; Editor-Allan Luke
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780935302332 / 0935302336
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 19.19Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Sage Publications, Inc, 2007-05-29. Paperback. Good.
Precio
EUR 19.19
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts (Review of Research in Education)
de Green, Judith Lee [Editor]; Luke, Allan [Editor];
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780935302332 / 0935302336
- Cantidad disponible
- 5
- Librería
-
campbelltown, Florida, United States
- Precio
-
EUR 60.03EUR 14.07 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
SAGE Publications, Inc. Paperback. New. 8x6x0.
Precio
EUR 60.03
EUR 14.07
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Rethinking Learning: What Counts as Learning and What Learning Counts
de Judith L. Green
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780935302332 / 0935302336
- Cantidad disponible
- 10
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 82.60EUR 11.72 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Paperback / softback. New. How are we to respond to the educational challenges of this new millennium? And how can research and theory constructively and critically engage with the demands and imperatives of government educational and social policies? This book provides answers to these questions.
Precio
EUR 82.60
EUR 11.72
enviando a USA