Descripción:
[ Edition: first ]. Good Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Publisher: AMACOM Pub Date: 5/13/2009 Binding: Hardcover Pages: 272
Strategic Customer Service : Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits de John A. Goodman - 2009
de John A. Goodman
Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Strategic Customer Service : Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de John A. Goodman
- Usado
- as new
- Tapa dura
AMACOM, 2009. Hardcover. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
- Librería ThriftBooks (US)
- Formato/Encuadernación Tapa dura
- Estado del libro Nuevo As New
- Cantidad disponible 1
- Encuadernación Tapa dura
- ISBN 10 0814413331
- ISBN 13 9780814413333
- Editorial AMACOM
- Fecha de publicación 2009
Tenemos 11 ejemplares disponibles a partir de EUR 1.93.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Customer Service: Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de John A. Goodman
- Usado
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado - Good Condition
- Edición
- [ Edition: first ]
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Blacksburg, Virginia, United States
- Precio
-
EUR 1.93EUR 4.25 enviando a
Mostrar detalles
Precio
EUR 1.93
EUR 4.25
enviando a
Strategic Customer Service : Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de John A. Goodman
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 6.26Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
AMACOM, 2009. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.26
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Customer Service : Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de Goodman, John A
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 6.58Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
AMACOM. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.58
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Customer Service : Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de Goodman, John A
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 6.75Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
AMACOM. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.75
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Customer Service: Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de Goodman, John
- Usado
- Estado
- UsedVeryGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Skokie, Illinois, United States
- Precio
-
EUR 3.64EUR 3.99 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
UsedVeryGood.
Precio
EUR 3.64
EUR 3.99
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Customer Service: Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de Goodman, John A
- Usado
- Estado
- UsedVeryGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Center Moriches, New York, United States
- Precio
-
EUR 4.78EUR 3.00 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
UsedVeryGood. Fast Shipping - Safe and Secure 7 days a week!
Precio
EUR 4.78
EUR 3.00
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Customer Service: Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de Goodman, John
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Springdale, Arkansas, United States
- Precio
-
EUR 4.88EUR 3.95 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
AMACOM, 5/13/2009 12:00:01 A. hardcover. Good. 1.2000 in x 9.1000 in x 6.1000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 4.88
EUR 3.95
enviando a
Strategic Customer Service: Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de Goodman, John A
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 10.03EUR 8.57 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 10.03
EUR 8.57
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Customer Service: Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de Goodman, John A
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 31.26EUR 5.45 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
AMACOM, 2009-05-12. hardcover. New. In shrink wrap.
Precio
EUR 31.26
EUR 5.45
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Customer Service: Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
de Goodman, John A
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814413333 / 0814413331
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 36.73Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 36.73
Envío gratuito a