Ir al contenido

Taking Brand Initative de Hatch Mary Jane - 2008

de Hatch Mary Jane

Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Taking Brand Initative de Hatch Mary Jane - 2008
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Taking Brand Initative

de Hatch Mary Jane

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
  • First
Wiley, 2008. First Edition. . Hardcover. Good/Good. Taking Brand Initiative by Hatch Mary Joe, Schults, Majken Wiley- Jossey-Bass, 2008, lst, ISBN: 9780787998301 Hardback in good+ condition with Good+ dust jacket. Text is clean and unmarked, binding tight. Cover is like new. This book deals with insights into corporate branding. Organizational theory, strategic marketing, why some organizations are more effective at branding than others, branding focusing, developing and implementing branding.

  • Librería Independent bookstores US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Usado - Good
  • Estado de la sobrecubierta Good
  • Cantidad disponible 1
  • Edición First Edition.
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0787998303
  • ISBN 13 9780787998301
  • Editorial Wiley
  • Fecha de publicación 2008
  • Palabras clave BRANDING, MARKETING

Tenemos 14 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.40.

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo, Schultz, Majken

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
2
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.40
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.40
Envío gratuito a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding (Wiley Desktop Editions)

de Mary Jo Hatch; Majken Schultz

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.95
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 2008-03-07. Hardcover. Good.
Precio
EUR 7.95
Envío gratuito a
Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Majken Schultz; Mary Jo Hatch

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.84
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2008. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.84
Envío gratuito a
Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo, Schultz, Majken

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.94
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.94
Envío gratuito a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Schultz, Majken,Hatch, Mary Jo

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.64
EUR 3.95 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 3/7/2008 12:00:01 AM. hardcover. Good. 1.1000 in x 9.0000 in x 6.1000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.64
EUR 3.95 enviando a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Schultz, Majken

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Like New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.24
EUR 8.57 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. Like New.
Precio
EUR 3.24
EUR 8.57 enviando a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Schultz, Majken

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
3
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.24
EUR 8.57 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 3.24
EUR 8.57 enviando a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Mary Jo Hatch et Majken Schultz

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.65
EUR 12.00 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
John Wiley & Sons, 2008. Hardcover. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Soiling on the side. Edition 2008. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 8.65
EUR 12.00 enviando a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Mary Jo Hatch, Majken Schultz

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used:Good
Edición
1
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 33.34
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 2008-03-07. 1. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 33.34
Envío gratuito a
Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo;Schultz, Majken

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780787998301 / 0787998303
Cantidad disponible
1
Librería
Johannesburg, South Africa
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.09
EUR 22.00 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey - Bass, 2008. Hardcover. Very Good/Very Good. The jacket is a little shelf rubbed.Internally clean.Excellent binding.EK.. Our orders are shipped using tracked courier delivery services.
Precio
EUR 14.09
EUR 22.00 enviando a