Basic Marketing

de McCarthy, E Jerome; Perreault, William D

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Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

Estado
Usado - Good Condition
Edición
14th Edition
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780072409475
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.14

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Descripción:
McGraw-Hill,, Boston, MA, 2001. 14th Edition. Hardcover. Good Condition. Some wear with wear to corners. w/cd, text appears clean. Multiple copies available this title. Quantity Available: 7. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0072409479. ISBN/EAN: 9780072409475. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE430121776. . 9780072409475… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 12.14
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Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
14th Edition
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780072409475
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.87

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Descripción:
McGraw-Hill,, Boston, MA, 2001. 14th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Used very good, w/cd, all pages clean Multiple copies available this title. Quantity Available: 2. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0072409479. ISBN/EAN: 9780072409475. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE430121694. . 9780072409475 … Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 15.87
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Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
14th Edition
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780072409475
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.94

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Descripción:
McGraw-Hill,, Boston, MA, 2001. 14th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Used good, w/cd, highlighting Multiple copies available this title. Quantity Available: 2. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0072409479. ISBN/EAN: 9780072409475. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE430122190. . 9780072409475
Precio
EUR 14.94
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Basic Marketing : A Global-Managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780072409475
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.68

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Descripción:
McGraw-Hill Companies, The. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.68
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Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
14th Edition
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780072409475
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.07

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Descripción:
McGraw-Hill, Boston, MA, 2001. 14th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Includes CD ROM. The text appears very clean, but may contain some minor marking that we missed, The cover has moderate to normal shelf and corner wear, with possible rubbing to corners. Looks Very Good! Binding is in good sturdy condition. … Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 13.07
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Basic Marketing : A Global-Managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780072409475
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.48

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Descripción:
McGraw-Hill Companies, The. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.48
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BASIC MARKETING: A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH

de Perreault, William D.; Mccarthy, E. Jerome

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Edición
Twelfth Edition
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780256139907
Cantidad disponible
1
Librería
Endicott , New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.34

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Descripción:
Burr Ridge, IL: Richard D Irwin, 1996. Twelfth Edition. Hardcover. Very Good/Very Good. Type: Book 1996/Twelfth Edition. This book on marketing is an excellent text and resource. The book is a managerial approach from a global perspective. There is a small amount of underlining in yellow and some marks. This is a great gift for a student who… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 9.34
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Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
12th Edition
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780256139907
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.05

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Descripción:
Richard d Irwin, Burr Ridge, IL, 1996. 12th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Mild shelf wear to cover, text appears clean and binding is solid. Multiple copies available this title. Quantity Available: 4. Shipped Weight: Under 1 kilo. ISBN: 0256139903. ISBN/EAN: 9780256139907. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 14.05
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Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

Estado
Usado - Good Condition
Edición
12th Edition
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780256139907
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.61

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Descripción:
Richard d Irwin, Burr Ridge, IL, 1996. 12th Edition. Hardcover. Good Condition. Used good, highlighting Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. ISBN: 0256139903. ISBN/EAN: 9780256139907. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE431648312. . 9780256139907
Precio
EUR 12.61
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Basic Marketing: A Global-managerial Approach 12th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
12th Edition
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780256139907
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.47

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Descripción:
Richard d Irwin, Burr Ridge, IL, 1996. 12th Edition. Hardcover. Very Good Condition. very minor writing Quantity Available: 1. ISBN: 0256139903. ISBN/EAN: 9780256139907. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE414007102. . 9780256139907
Precio
EUR 14.47
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Basic Marketing : A Global-Managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780072525236
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.97

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Descripción:
McGraw-Hill Higher Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.97
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Basic Marketing : A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill Series in Marketing)

de McCarthy, E. Jerome; Perreault, William D.

Estado
Usado - Good
Estado de la sobrecubierta
No Jacket
Edición
Twelfth Edition
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780256139907
Cantidad disponible
1
Librería
Tolar, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.47

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Descripción:
Columbus, OH, U.S.A.: McGraw-Hill School Education Group, 1995. 868 pages. Blue gloss boards have light wear. Small amount of underlining scattered throughout text. Binding is sound.. Twelfth Edition. Hard Cover. Good/No Jacket. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Textbook.
Precio
EUR 7.47
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BASIC MARKETING - A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH

de MCCARTHY, E. JEROME,PERREAULT, WILLIAM D.,

Estado
New
Estado de la sobrecubierta
New
Edición
12th
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780256139907
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.83

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Descripción:
MGH, 1995. 12th. Hardcover. New/New.
Precio
EUR 58.83
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Basic Marketing : A Global-Managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D

Estado
Used - Good
ISBN
9780256139907
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.17

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Descripción:
McGraw-Hill Education. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.17
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Basic Marketing

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

Estado
New
Published
1998-12-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780256209822
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 84.06

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Descripción:
Mcgraw-Hill College, 1998-12-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 84.06
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Basic Marketing: A Managerial Approach (Irwin Series in Marketing)

de McCarthy, E. Jerome; Perreault, William D. [Other Contributor]

Estado
New
Published
1987-01-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780256036497
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 98.61

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Descripción:
Irwin Professional Publishing, 1987-01-01. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 98.61
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Basic Marketing - A Global-managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome,Perreault, William D.,

Estado
New
Estado de la sobrecubierta
New
ISBN
9780256139907
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 74.36

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Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Precio
EUR 74.36