Branding Faith

de ;

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

de Cooke, Phil

Estado
Usado - Acceptable
Published
2008-03-03
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.81

Mostrar detalles

Descripción:
Baker Pub Group, 2008-03-03. hardcover. Acceptable. 5x0x8.
Precio
EUR 4.81
Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

de Cooke, Phil

Estado
Usado - Very Good
Published
2008
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.43

Mostrar detalles

Descripción:
Regal Books, 2008. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.43
Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

de Cooke, Phil

Estado
Like New
Published
2008
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.43

Mostrar detalles

Descripción:
Regal Books, 2008. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.43
BRANDING FAITH: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

BRANDING FAITH: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

de COOKE PHIL

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.81

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 10.81
No hay imagen

Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

de Cooke, Phil

Estado
Usado - Good
Published
2008-03-03
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.90

Mostrar detalles

Descripción:
Regal, 2008-03-03. Hardcover. Good. 0.7000 in x 8.5000 in x 5.5000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 4.90
No hay imagen

Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

de Cooke, Phil

Estado
Usado - Very Good
Published
3/3/2008 12:00:01 AM
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Simi Valley, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.79

Mostrar detalles

Descripción:
Regal, 3/3/2008 12:00:01 AM. hardcover. Very Good. 0.7000 8.5000 5.5000. SIGNED by the author.
Precio
EUR 15.79
No hay imagen

BRANDING FAITH

de COOKE PHIL

Estado
Used; Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.26

Mostrar detalles

Descripción:
Regal Books. Hardcover. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 4.26
No hay imagen

Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

de Cooke, Phil

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.21

Mostrar detalles

Descripción:
Regal. Used - Very Good. Very Good condition. Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 6.21
No hay imagen

Branding Faith : Why Some Churches and Non-Profits Make a Difference and Other's Don't

de Cooke, Phil

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.30

Mostrar detalles

Descripción:
Gospel Light Publications. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.30
No hay imagen

Branding Faith

de Cooke, Phil

Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
Cantidad disponible
1
Librería
Christchurch, NZL
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.14

Mostrar detalles

Descripción:
Hardcover.
Precio
EUR 5.14
No hay imagen

Branding Faith : Why Some Churches and Non-Profits Make a Difference and Other's Don't

de Cooke, Phil

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.22

Mostrar detalles

Descripción:
Gospel Light Publications. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.22
No hay imagen

Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

de Phil Cooke

Estado
New
Cantidad disponible
1
Librería
Englewood , Colorado, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.81

Mostrar detalles

Descripción:
New.
Precio
EUR 16.81
No hay imagen

Branding Faith: Why Some Churches and Nonprofits Impact Culture and Others Don't

de Cooke, Phil

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780830745630
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 34.28

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 34.28
No hay imagen

Branding Faith: Why Some Churches and Non Profits Impact Culture and Others Don 't (Large Print 16pt)

de Phil Cooke

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781459606500
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 46.50

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 46.50