Marketing Metaphoria

de Gerald, Zaltman-

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Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers

Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers

de Zaltman, Gerald; Zaltman, Lindsay

Estado
Usado - Good
Estado de la sobrecubierta
Good
Published
2008
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422121153
Cantidad disponible
1
Librería
Maplewood, Missouri, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.92

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Descripción:
Marketing Business Press, 2008. Good hardcover with good dust jacket. Flyleaf torn out.. Hard Cover. Good/Good.
Precio
EUR 18.92
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Marketing Metaphoria : What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers

de Zaltman, Gerald, Zaltman, Lindsay H

Estado
Used - Good
ISBN
9781422121153
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.92

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.92
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Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers

de Gerald Zaltman; Lindsay Zaltman

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Fine
Published
2008
ISBN
9781422121153
Cantidad disponible
1
Librería
Fountain Valley, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.38

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Descripción:
Clean, unread copy in Fine (Near New) condition. No marking or writing in the book - text is completely clean, and the book appears unread. Covers are clean and show only very slight shelf wear. Binding is firm. Dust jacket is clean and shows only slight shelf wear.
Precio
EUR 28.38
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Marketing Metaphoria : What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers

de Zaltman, Gerald, Zaltman, Lindsay H

Estado
Used - Good
ISBN
9781422121153
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.56

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.56
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Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal About the Minds of Consumers

de Zaltman, Gerald

Estado
UsedGood
ISBN
9781422121153
Cantidad disponible
1
Librería
South San Francisco, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.77

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Descripción:
UsedGood .
Precio
EUR 3.77
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Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal About the Minds of Consumers

de Zaltman, Gerald

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422121153
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.95

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 30.95