Winning In Emerging Markets

de Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

Ejemplares disponibles

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

de Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

Estado
Usado - Very Good
Published
2010
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.59

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.59
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

de Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

Estado
Usado - Good
Published
2010
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.59

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.59
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

de Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

Estado
Usado - Good
Published
2010
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.59

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 6.59
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de Khanna, Tarun Palepu, Krishna G.

Estado
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Edición
First Edition
Published
2010
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
BALTIMORE, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.86

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Descripción:
Boston: Harvard Business Review Press, 2010. First Edition. Hardcover. Like New/Like New. 9.50 x 6.40 x 0.90 inches. Hardcover 1st edition, 1st printing in Like New condition with a nice, crisp Like New jacket. The covers are in great shape. The binding is square and tight. Small abrasion to the front flyleaf. The interior pages are clean and… Saber más sobre este artículo
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Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

de Palepu, Krishna G.,Khanna, Tarun

Estado
Usado - Good
Published
2010-04-28
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
Denton, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 1 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.78

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2010-04-28. Hardcover. Good. 1.0630 in x 9.5669 in x 6.4173 in. May contain highlighting/underlining/notes/etc. May have used stickers on cover. Access codes and supplements are not guaranteed to be included with used books.
Precio
EUR 3.78
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Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

de Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
Eugene , Oregon, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.24

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Hardcover A well-cared-for item that has seen limited use but remains in better than average cosmetic condition. The item is complete, and without major damage. It may have limited signs of use. Packed with care, shipped promptly.
Precio
EUR 4.24
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de Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

Estado
Used - Good
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.98

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofi t job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
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Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

de Khanna, Tarun; Palepu, Krishna G

Estado
Usado - Ships same or next business day
Edición
56105th
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
tontitown, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.85

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Descripción:
Harvard Business Review Press. 56105th. hardcover. Ships same or next business day . 6x0x9.
Precio
EUR 10.85
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de Khanna, Tarun

Estado
Used: Good
Edición
56105th
Published
2010-04-28
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.92

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Descripción:
Brand: Harvard Business Review Press, 2010-04-28. 56105th. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 8.92
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de Khanna, Tarun; Palepu, Krishna G

Estado
New
Published
2010-04-28
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.12

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2010-04-28. hardcover. New. 6x0x9.
Precio
EUR 11.12
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de Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

Estado
Used - Good
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.20

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.20
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de Khanna, Tarun; Palepu, Krishna G

Estado
New
Published
2010-04-28
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422166956
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 95.96

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2010-04-28. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 95.96