Ir al contenido

Research report de Research report (U.S. Fish and Wildlife Service), - 1961-01-01

de Research report (U.S. Fish and Wildlife Service),

No hay imagen

Research report

de Research report (U.S. Fish and Wildlife Service),

  • Usado
  • Tapa blanda
University of Michigan Library, 1961-01-01. Paperback. Used: Good.
  • Librería Ergodebooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Used: Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Editorial University of Michigan Library
  • Fecha de publicación 1961-01-01
No hay imagen

Germany and Eastern Europe since 1945;: From the Potsdam Agreement to Chancellor Brandt's Ostpolitik

de Keesing's Research Report

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Muy bueno
Estado de la sobrecubierta
No Jacket
Edición
First Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780684131900 / 0684131900
Cantidad disponible
1
Librería
south dartmouth, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.65

Mostrar detalles

Descripción:
Old Tappan, New Jersey, U.S.A.: Scribner, 1973 Previous owner name on the front endpaper, neatly.. First Edition. Hard Cover. Very Good/No Jacket. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Precio
EUR 4.65
No hay imagen

Race Relations in the USA 1954-1968

de Keesing's Research Report 4

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good; Ex-Library with Markins
Encuadernación
Hardcover
Cantidad disponible
1
Librería
Hobe Sound, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.04

Mostrar detalles

Descripción:
NY: Charles Scribner. Good; Ex-Library with Markins. 1970. Hardbound. 280 pages .
Precio
EUR 2.04
How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)

de National Research Council, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, Committee on How People Learn, A Targeted Report for Teachers

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.84

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press. Used - Good. Good condition. With CD! A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 4.84
How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)

de Committee on How People Learn, A Targeted Report for Teachers,Division of Behavioral and Social Sciences and Education,National Research Council

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.89

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press, 2005-01-28. Paperback. Good. 1.0000 in x 9.9000 in x 7.0000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 4.89
Germany and Eastern Europe since 1945;  From the Potsdam Agreement to  Chancellor Brandt's...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Germany and Eastern Europe since 1945; From the Potsdam Agreement to Chancellor Brandt's "Ostpolitik"

de Report, Keesing's Research

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good+
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684131917 / 0684131919
Cantidad disponible
1
Librería
Minneapolis, Minnesota, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.66

Mostrar detalles

Descripción:
Scribner. Good+. 1973. Paperback. 0684131919 . Binding tight. Pages unmarked and barely aged. Cover is worn at corners and has slight curl. ; Keesing's research report; 7.90 X 5.30 X 0.90 inches; 322 pages .
Precio
EUR 4.66
How Students Learn: History in the Classroom
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: History in the Classroom

de National Research Council, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, Committee on How People Learn, A Targeted Report for Teachers

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089487 / 0309089484
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press. Used - Good. Good condition. With CD! A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 5.67
How Students Learn: History in the Classroom
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: History in the Classroom

de National Research Council, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, Committee on How People Learn, A Targeted Report for Teachers

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089487 / 0309089484
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press. Used - Very Good. Very Good condition. With CD! A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 5.67
Arab-Israeli Conflict  The 1967 Campaign

Arab-Israeli Conflict The 1967 Campaign

de Keesing's Research Report

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
Cantidad disponible
1
Librería
Vinemont, Alabama, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.83

Mostrar detalles

Descripción:
Charles Scribner, 1968. Paperback. Good. 7x5x0. Book in good condition. Does have library stamp on edge, and inside copyright page.
Precio
EUR 5.83
How Students Learn: Science in the Classroom (National Research Council)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Science in the Classroom (National Research Council)

de National Research Council, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, Committee on How People Learn: A Targeted Report for Teachers

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089500 / 0309089506
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.19

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press. Used - Like New. Like New condition. With CD! A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Precio
EUR 7.19
No hay imagen

The Sino-Soviet Dispute

de Keesing's Research Report

  • Usado
Estado
Used - Very Good
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.51

Mostrar detalles

Descripción:
Used - Very Good. Very Good condition. Good dust jacket.
Precio
EUR 7.51