Handbook Of Market Segmentation

de Art Weinstein -

Ejemplares disponibles

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition (Haworth Series in Segmented, Targeted, and Customized Market)

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition (Haworth Series in Segmented, Targeted, and Customized Market)

de Weinstein, Art

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.98

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.98
Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Weinstein, Art

Estado
Usado - Good
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.10

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2004. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 10.10
Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Art Weinstein

Estado
Usado - Acceptable
Published
2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780789021564
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.95

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2004. Hardcover. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 22.95
Handbook of Market Segmentation : Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

Handbook of Market Segmentation : Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Art Weinstein

Estado
Usado - Good
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.10

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2004. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 10.10
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation : Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Weinstein, Art

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.28

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.28
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Weinstein, Art

Estado
Usado - Good
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.10

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2004. Paperback. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 10.10
Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Art Weinstein

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.56

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. This is a practical how-to guide to what market leaders already know about defining, segmenting and targeting business markets: how to assess customers needs; how to gauge the competition; and how to maximise corporate resources.
Precio
EUR 61.56
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Weinstein, Art

Estado
Like New
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.10

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2004. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 10.10
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition (Haworth Series in Segmented, Targeted, and Customized Market)

de Weinstein, Art

Estado
New
Published
2004-04-20
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 79.18

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2004-04-20. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 79.18
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation (Haworth Series in Segmented, Targeted, and Customized Market)

de Weinstein, Art

Estado
Used: Good
Edición
3
Published
2004-04-20
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.03

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2004-04-20. 3. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 15.03
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation : Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Weinstein, Art

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780789021564
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.19

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 23.19
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition (Haworth Series in Segmented, Targeted, and Customized Market)

de Weinstein, Art

Estado
New
Published
2004-04-30
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780789021564
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 94.09

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2004-04-30. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 94.09
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Weinstein, Art (Author)

Estado
New
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 66.42

Mostrar detalles

Descripción:
Haworth Pr Inc, 2004. Paperback. New. 3rd edition. 241 pages. 8.50x6.25x1.00 inches.
Precio
EUR 66.42
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition

de Weinstein, Art (Author)

Estado
New
Published
2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780789021564
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 208.99

Mostrar detalles

Descripción:
Haworth Pr Inc, 2004. Hardcover. New. 3rd edition. 266 pages. 8.50x6.00x1.00 inches.
Precio
EUR 208.99
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation: Strategic Targeting for Business and Technology Firms, Third Edition (Haworth Series in Segmented, Targeted, and Customized Market)

de Weinstein, Art

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780789021564
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 62.82

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 62.82
No hay imagen

Handbook of Market Segmentation (Haworth Series in Segmented, Targeted, and Customized Market)

de Weinstein, Art

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780789021571
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.32

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 41.32