Hitting the Sweet Spot

de Fortini-Campbell, Lisa

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Hitting the Sweet Spot: How Consumer Insights Can Inspire Better Marketing and Advertising

Hitting the Sweet Spot: How Consumer Insights Can Inspire Better Marketing and Advertising

de Fortini-Campbell, Lisa

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780962141522
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 2.71

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.71
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Hitting the Sweet Spot : The Consumer Insight Classic!

de Lisa Fortini-Campbell

Estado
Usado - Very Good
Published
2001
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781887229098
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.60

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Routledge, 2001. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.60
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer insights Can Inspire Better Marketing and Adv

de Fortini-Campbell, Lisa

Estado
Usado - Good
Published
1992-01-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780962141522
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.10

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Copy Workshop, 1992-01-01. paperback. Good. 6x1x9.
Precio
EUR 5.10
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer insights Can Inspire Better Marketing and Adv.

de Lisa Fortini-Campbell

Estado
UsedLikeNew The cover is like new!
ISBN
9780962141522
Cantidad disponible
1
Librería
South San Francisco, California, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 2.33

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EUR 2.33
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer insights Can Inspire Better Marketing and Adv

de Lisa Fortini-Campbell

Estado
Used: Good
Published
0000-00-00
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780962141522
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.16

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Brand: Copy Workshop, 0000-00-00. paperback. Used: Good.
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer Insights Can Inspire Better Marketing and Advertising

de Fortini-Campbell, Lisa A

Estado
Used: Good
Edición
unknown
Published
2001-06-08
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781887229098
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.15

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Descripción:
Brand: The Copy Workshop, 2001-06-08. unknown. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.15
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer Insights Can Inspire Better Marketing and Advertising

de Fortini-Campbell, Lisa A

Estado
Used:Good
Edición
unknown
Published
2001-06-08
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781887229098
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.40

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Brand: The Copy Workshop, 2001-06-08. unknown. paperback. Used:Good.
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EUR 38.40
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Hitting the Sweet Spot : The Consumer Insight Classic!

de Fortini-Campbell, Lisa

Estado
Used - Good
ISBN
9781887229098
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.62

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Routledge. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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EUR 6.62
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer insights Can Inspire Better Marketing and Adv

de Fortini-Campbell, Lisa

Estado
Usado - Good
Published
1992-01-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780962141522
Cantidad disponible
1
Librería
Memphis, Tennessee, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.04

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Copy Workshop, 1992-01-01. paperback. Good. 0x6x9.
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EUR 5.04
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer insights Can Inspire Better Marketing and Adv

de Fortini-Campbell, Lisa

Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780962141522
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.67

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Copy Workshop. paperback. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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EUR 14.67
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer insights Can Inspire Better Marketing and Adv

de Fortini-Campbell, Lisa

Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780962141522
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 93.45

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Copy Workshop. paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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EUR 93.45
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer insights Can Inspire Better Marketing and Adv.

de Lisa Fortini-Campbell

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780962141522
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 33.56

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Precio
EUR 33.56
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Hitting the Sweet Spot: How Consumer Insights Can Inspire Better Marketing and Advertising

de Fortini-Campbell, Lisa

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781887229029
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.35

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Precio
EUR 75.35