Marketing

de Kotler, Philip; Armstrong, Gary

For undergraduate courses on the Principles of Marketing. An introduction to the world of marketing using a proven, practical, and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how customer value—creating it and capturing it—drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices.

Reseñas

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jenessa85, Oct 9, 2007

Ejemplares disponibles

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Marketing: An Introduction (14th Global Edition)

de Gary Armstrong, Philip Kotler

Atención
Edición internacional
Estado
New
Edición
14th
Encuadernación
Soft Cover
ISBN
9780135192122
Cantidad disponible
1
Librería
Glendale, Arizona, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 56.60

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Descripción:
Brand New, International Global Edition Book. Soft Cover, Paper Back and written in English. May not include Access Code or CD. Different ISBN and Cover Image with US Edition. Contents and Chapters Mostly similar With US Regular Edition. Occasionally, international textbooks will different exercises at the end of chapters. Some book may show some sales disclaimer word such as "Not… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 56.60
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Marketing: An Introduction, 7th Edition

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
7th Edition
Published
2004
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780131424104
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.86

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Descripción:
Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2004. 7th Edition. Softcover. Very Good Condition. The text has highlighting, the cover has some shelf and corner wear. Multiple copies available this title. Quantity Available: 6. ISBN: 0131424106. ISBN/EAN: 9780131424104. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560759913. . … Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 36.86
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Marketing: An Introduction, 7th Edition

de Armstrong, Gary,Kotler, Philip

Estado
Usado - Very Good
Published
2004T
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780131424104
Cantidad disponible
1
Librería
Chicago, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.41

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Descripción:
Pearson College Div, 2004T. paperback. Very Good. 0.8661 in x 10.7087 in x 8.5039 in.
Precio
EUR 1.41
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Marketing : An Introduction

de Kotler, Philip, Armstrong, Gary

Estado
Used - Good
ISBN
9780134149530
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.67

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Descripción:
Pearson Education. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 10.67
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Marketing: An Introduction (12th Edition)

de Armstrong, Gary, Kotler, Philip

Estado
Usado - Acceptable
Edición
12
ISBN
9780133451276
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67

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Descripción:
Pearson. 12. Acceptable. Acceptable. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 5.67
Marketing : An Introduction

Marketing : An Introduction

de Gary Armstrong; Philip Kotler

Estado
Usado - Very Good
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780131424104
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.47

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2004. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.47
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Marketing: An Introduction (11th Edition)

de Armstrong, Gary, Kotler, Philip

Estado
Used - Good
ISBN
9780132744034
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.50

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Descripción:
Pearson College Div. Used - Good. Good condition. 11th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 7.50
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Marketing: An Introduction (9th Edition)

de Gary Armstrong; Philip Kotler

Estado
Used: Good
Published
2008-03-02
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780136021131
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.37

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Descripción:
Prentice Hall, 2008-03-02. Paperback. Used: Good.
Precio
EUR 8.37
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Marketing: An Introduction, Student Value Edition (13th Edition)

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

Estado
Usado - Good
Published
2016-02-11
Encuadernación
Loose Leaf
ISBN
9780134132198
Cantidad disponible
1
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 65.23

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Descripción:
Pearson, 2016-02-11. Loose Leaf. Good. US Edition Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLY-NO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Emailed Tracking from USA
Precio
EUR 65.23
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Marketing: An Introduction, 6th Edition

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

Estado
Usado - Fair Condition
Edición
6th Edition
Published
2003
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780130351333
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.03

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Descripción:
Pearson Education Limited, Upper Saddle River, NJ, 2003. 6th Edition. Softcover. Fair Condition. Fair condition. Water damage, soiled pages, cover wear, corner bumps, dings, curling edges. CD included. Text has multiple markings Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. ISBN: 0130351334. ISBN/EAN: 9780130351333. Pictures of this item not already displayed here available… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 8.03
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Marketing: Introduction, 6th

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
6th Edition
Published
2003
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780130351333
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.37

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Descripción:
Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2003. 6th Edition. Softcover. Very Good Condition. Used very good +. With CD. Text is unmarked. Quantity Available: 1. ISBN: 0130351334. ISBN/EAN: 9780130351333. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE571521014. . 9780130351333
Precio
EUR 45.37
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Marketing: An Introduction, 7th Edition

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

Estado
Usado - Acceptable
Published
2004-01-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780131424104
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.84

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Descripción:
Pearson College Div, 2004-01-01. Paperback. Acceptable. 132x16x168.
Precio
EUR 5.84
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Marketing: An Introduction, 7th Edition

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

Estado
Usado - Very Good
Edición
7th
Published
2004-02-28
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780131424104
Cantidad disponible
1
Librería
Chickamauga, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.18

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Descripción:
Prentice Hall, 2004-02-28. 7th. Paperback. Very Good. 8x1x10. PAPERCOVER 7TH EDITION 2005 COPYRIGHT BLACK COVER USED VERY GOOD CONDITION MAY HAVE SLIGHT CORNER WEAR - MAY HAVE MINIMAL WRITING - EXPERIENCE AMAZING CUSTOMER SERVICE - WE SHIP DAILY
Precio
EUR 14.18
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Marketing: An Introduction (6th Edition)

de Armstrong, Gary, Kotler, Philip

Estado
Used - Good
ISBN
9780130351333
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.35

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Descripción:
Pearson College Div. Used - Good. Good condition. With CD! 6th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 28.35
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Marketing: An Introduction (12th Edition)

de Armstrong, Gary, Kotler, Philip

Estado
Usado - Acceptable
Edición
12
ISBN
9780133451276
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67

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Descripción:
Pearson. 12. Acceptable. Acceptable. Heavy wear. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 5.67
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Marketing: An Introduction (10th Edition)

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
10th Edition
Published
2011
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780136102434
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 33.08

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Descripción:
Prentice Hall/ Pearson, Upper Saddle River, NJ, 2011. 10th Edition. Softcover. Very Good Condition. Light shelf and corner wear, Text appears clean, Slight curl to front cover, Binding is in good sturdy condition. 541 pages. Multiple copies available this title. Quantity Available: 4. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN:… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 33.08
Marketing : An Introduction

Marketing : An Introduction

de Gary Armstrong; Philip Kotler

Estado
Usado - Good
Published
2002
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780130351333
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.48

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2002. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 7.48
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Marketing: An Introduction, 7th Edition

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

Estado
Usado - Good
Published
2004-01-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780131424104
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.84

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Descripción:
Pearson College Div, 2004-01-01. Paperback. Good. 132x16x168.
Precio
EUR 5.84
Marketing : An Introduction

Marketing : An Introduction

de Gary Armstrong; Philip Kotler

Estado
Usado - Good
Published
2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780131865914
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.47

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2006. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.47
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Marketing An Introduction by Gary Armstrong

de Kotler, Philip; Armstrong, Gary

Estado
Usado - Good
Published
2016-01-27
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780134149530
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.58

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Descripción:
Pearson, 2016-01-27. Paperback. Good. 10x8x0. This listing is for Marketing: An Introduction This edition is basically identical to the ISBN 0135193192 and 0135204437 and 0135192129 SAVE YOUR MONEY and buy the early edition! Do not waste your money at the bookstore on the 0 This edition… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 41.58